ponedeljek, 11. julij 2011

Dopust!


Ker je ravno tak čas in ker so ravno takšne temperature, je verjetno na mestu tudi ena objava o dopustu, tolmaškem dopustu, seveda! ;)

Za svobodne tolmače (freelance) je poletje bolj ali manj čas suše (ne samo na vrtu!), ker običajno ni prav veliko dogodkov, srečanj in sestankov, kjer bi nas potrebovali (resnici na ljubo, že dva tedna se mi zdi, da se nič več ne dela, da so polni edino lokali in vrste pred sladoledom). Tudi institucionalizirani tolmači imajo poleti kar konkretne počitnice. Vsekakor je dopust dobrodošel, tako kot v vseh drugih poklicih. Če za tolmačenje res velja, da sodi med najbolj stresno službo, nekje za poklicem zdravnika in kontrolorja letenja, potem je to toliko bolj razumljivo.

Zanimivo pa se mi zdi, da tolmači, kolikor jih jaz poznam, dopust jemljejo zelo resno v smislu odklopa od siceršnjih aktivnosti, ampak večinoma se vsi odločajo za aktivne počitnice in redkeje za brezdelno poležavanje na plaži. Po mojem ima to nekaj opraviti z živahnostjo in radovednostjo duha, ki se je ne da kar izklopiti in poslati na počitnice. Po drugi strani pa je to verjetno povezano tudi s tem, da se v našem poklicu da zaslužiti za takšne počitnice. No, v tej objavi se ne bom dotikala tarif in dumpinških cen in izkoriščanja agencij, ker je to druga zgodba. Ampak na splošno gledano pa mislim, da z dobrim in pogostim delom pride tudi lep zaslužek, ki takšne počitnice tudi omogoča.

Sama sodim v skupino tolmačev z družino, tako da so moje počitnice zdaj prilagojene predvsem podmladku. Za nami je prijetno nekajdnevno potepanje v tujini, kjer sem mamica pilila sproščenost v spontani rabi svojega jezika c in se založila z vsem razpoložljivim časopisjem in revijami, ki so bile dostopne v trafikah ne ravno velikih provansalskih mest. Število vodenih ogledov smo zmanjšali na minimum, a vseeno sem domov prišla polna novih vtisov, novega znanja in predvsem spočite glave. In to je tisto bistveno pri dopustu, mar ne?

Kje pa ste/boste dopustovali vi?

Ni komentarjev:

Objavite komentar